assalamualaikum..
alhamdulillah atas segala kurniaan-Nya, dapat lagi kita bertemu dan meneruskan perjuangan kita... pejam celik2x, kita da dkat 2 tahun da blaja same2… skjap je rsenye masa berlalu, skrg dah masuk sem 2 degree dah pon…
ahsantum dan jutaan tahniah diucapkan kepada sahabat2 yang mendapat keputusan yg cemerlang pd sem lpas… teruskan legasi kecemerlangan anda untuk sem2 seterusnye… jgn lupa untuk bersyukur pada-Nya kerana memurahkan rezki bagi anda… dan kpd sahabat yg rasa kputusan yg anda dpt kurg memuaskan, tingkatkan usaha…!!! moga dapat lakukan suatu anjakan pada sem seterusnya… “berusaha”=D
disini saya ada sertakan proforma untuk subjek2 semester 2 dan kepada sahabat2 yg blum dpt bleh la download kat sini….
(yg ni sekadar rujukan awal… proforma sebenar kne mintak kat lecturer yg mengajar)… akhir kalam tingkatkan prestasi, teruskan legasi…
(yg ni sekadar rujukan awal… proforma sebenar kne mintak kat lecturer yg mengajar)… akhir kalam tingkatkan prestasi, teruskan legasi…
p/s: kalau nk tgok sisipan memori sem 1 rsenye bleh tgok kat blog cerita hati…

0 comments:
Post a Comment