Alhamdulillah... sekali lagi kita dijamu dengan hidangan yang begitu lazat..9 Julai 2011, sahabat kita, AMIRAH dengan berbesar hatinya menghadiahkan rakan-rakan sekelasnya "Durian & Rambutan" yang sedap-sedap belaka.. ;) Apalagi, siapa yang bertuah saja ketika itu dapat menikmati rasa Durian Jeniang ni.. Kami beramai-ramai ke Pulako untuk menikmati durian & rambutan Jeniang, sebab kalau makan di Pulako tak berlaku 'pencemaran udara' :) Setelah itu, kami beramai-ramai bergotong royong membersihkan kawasan PULAKO.. Thanks a lot mira!

This comment has been removed by the author.
ReplyDeletemn aci.....gambaq km xdak!
ReplyDelete